Pogledajte digitalno rješenje za dizajn interijera koje smo stvorili za Vina Belje, hrvatskog proizvođača vina smještenog blizu Osijeka.
S ciljem unaprjeđenja prostora, Vina Belje angažirali su nas da istražimo mogućnosti digitalizacije. Naše rješenje uključivalo je izradu vinskih boca od pleksiglasa u konturiranom obliku, koje su služile kao dekorativni elementi. Ove dvometarske boce preuzele su ulogu izvanrednih prikaza, predstavljajući najbolja crvena i bijela vina. Također smo uključili tri međusobno povezana LCD ekrana sa prilagođenim video animacijama logotipa i proizvoda.
Pri izradi video animacija cilj je bio stvoriti vizualno sofisticiran sadržaj koji će se uklopiti u brend i stvoriti ambijent prostorije. Istovremeno, LCD zasloni postali su panel za prezentaciju za prikazivanje budućih sadrža, a prilagođena aplikacija kontrolira touch screen za besprijekornu interakciju.
"Morali smo digitalizirati prostor za prezentaciju/sastanke. Cilj je bio opremiti prostor tako da brzo i lako podržava sve procese sastanaka unutar tvrtke, istovremeno prateći identitet Vina Belje. U vrlo kratkom vremenu, Holofiction je stvorio projekt prijedlog koji je brzo realiziran. Bila je to dobra odluka."
Marko Rakić, voditelj digitalnog marketinga, Vina Belje