Za lansiranje novog iPhonea 16 u Areni Zagreb, Holofiction je u suradnji s Hrvatski Telekomom kreirao interaktivno rješenje koje izlazi iz okvira tradicionalnih marketinških pristupa - interaktivni pinball. Cilj nam je bio osmisliti iskustvo koje će odražavati inovativnost koju Apple donosi, a istovremeno stvoriti pozitivnu energiju kroz tehnologiju.
U središtu događaja bila je custom-built pinball instalacija s touchscreen sučeljem, koja je ponudila jedinstveno digitalno iskustvo. Igrači su upravljali igrom na velikom LCD ekranu osjetljivom na dodir, a najbolji i najsretniji igrač osvojio je novi iPhone 16. Svaki flip i tilt pretvorio se u digitalni dvoboj i stvorio odličnu atmosferu natjecanja.
Ova interaktivna instalacija bila je savršen spoj zabave i promocije brenda, ostavljajući nezaboravan dojam na sve prisutne. Veliko hvala našem partneru, agenciji In Vida, na suradnji i doprinosu uspjehu ovog projekta!
Uvijek uživamo u stvaranju iskustava koja spajaju tehnologiju i kreativnost, čineći Vaše bitne evente nezaboravnim. Imate ideju za sljedeći event? Javite nam se!