U Centru Pažnje

Projekti

Hologramska Promocija Parfema

Godine 2015. Dior je lansirao svoj dugo očekivani parfem za muškarce, Sauvage, označivši tako njihov prvi muški parfem u 10 godina. Kako bismo ga promovirali u zagrebačkom Arena Centru, stvorili smo impresivnu hologramsku promociju kako bismo privukli publiku.

Spajajući inovaciju s vječnom elegancijom Diora, naša 3D animacija prikazivala je muževnost parfema uz elegantan crni dizajn za dozu i minimalistički pristup. Postavljena u našem Dreamoc HD3 Hologramskom prikazu i brendirana Diorovim logotipom, animacija se prikazivala uz glazbu kampanje. Reakcija je nadmašila očekivanja jer je naš impresivan prikaz privukao posjetitelje koji su bili privučeni novom tehnologijom.

Ako želite unaprijediti svoju promociju pomoću 3D hologramske projekcije tehnologije, kontaktirajte nas već danas!

Korištena rješenja:

Kontaktirajte nas

Contact us

Whats new?