Pogledajte naše rješenje za razvoj interaktivne igre za evente Hrvatskog Telekoma. U sklopu njihove sportske kampanje unutar MaxTV-a, nazvane MaxSport, HT je organizirao promotivne događaje u 4 hrvatska grada. U suradnji s lokalnim nogometnim klubovima, po 2 igrača iz svakog grada pridružila su se kako bi povećala sudjelovanje i uključila što više prolaznika u igru.
Za HT, Holofiction je predstavio interaktivno rješenje, dinamičnu igru križić-kružića koja poziva sve zaljubljenike u nogomet na natjecanje. U svakoj partiji, dva sudionika suočila su se u igri strateškog pucanju lopte u odgovarajuće kvadratiće, ciljajući na tri uzastopna znaka u najkraćem mogućem vremenu. Rezultati su brzo dijeljeni na posebnoj web stranici, kreiranoj za praćenje u stvarnom vremenu. Osim toga, svaki događaj je uključivao nagradu - televizor.
Tražite zanimljive načine za povezivanje s publikom? Kontaktirajte nas već danas i smislimo zajedno Vaše jedinstveno rješenje!