___
Oglasi kakve poznajemo, 2D bilbordi i dosadne police u supermarketima s popust etiketama polako će krenuti zamjenjivati snaga onog kojeg ne možemo zaobići, već se samo zahvaliti na njegovoj pomoći - diva digitalizacije.
___
U zadnjem desetljeću jasno je vidljiv gotovo potpuni upliv digitalizacije u sve sfere života, pa tako i industriju marketinga.
Kako to već biva, hrvatsko tržište odgovara na ovu gotovo banalnu i logičnu transformaciju kao jeka - zakašnjelo, kopirano i pomalo 'wannebe'.
Iako financijski realne, vizualno moćne i kontekstualno logične, ove opcije su donedavno bile nešto čemu su kod nas samo 'oni veliki igrači' mogli pristupiti. Tek unazad nekoliko godina vidljivo je kako sve više hrvatskih brandova koristi mogućnosti digitalizacije u svom marketingu.
Odmah u startu čestitaliu bismo našem partneru Jamnici koja je napokon, uz još nekoliko hrabrih brandova, začinila reprezentaciju proizvoda u dosadnim supermarketima.
Polje opcija u 'upgradeu' brandiranja polica u retailu, vizualnog dojma evenata, pop-up promo instalacija, i potpuno drugačije prezentacije proizvoda dodatkom začina digitalnih tehnologija izgleda, raste iz godine u godinu. Ulazeći u 2020.g., možemo ponosno reći kako i mi imamo ovdje što za ponuditi. I to na zavidnoj razini.
Opcije korištenja digitalnih tehnologija u marketingu već su sada, u momentu u kojem se nalazimo, gotovo neograničene.
Od nevjerojatne opcije projiciranja ženjene animacije na željeni oblik/površinu = 3D MAPPING do stvaranja slike pomoću okom neuhvatljivih obrtaja 'ventilatora' = HOLOFAN pa sve do projiciranja slike 'u prostor' tehnikom mirroringa = HOLOGRAM
- zalazimo u polje gdje se je moguće poigravati realnošću i koristiti ove digitalne deserte kao savršen dodatak već moćnim idejama diferencijacije i vidljivosti.
Hologrami, možda najčeće korištena tehnologija u prezentaciji proizvoda ili pak on-site visability-u pojavljuju se u oblicima poput HOLOGRAMSKOG DISPLAYA (projekcija proizvoda u sklopu kućišta), T-BOXA (hologramski prikaz unutar posebno dizajnirane kutije čije je staklo na boxu zapravo transparentni LCD ekran) i HOLOFANA.
Rješenje holograma najčešće se koristi u slučajevima prezentiranja novih proizvoda na mjestu prodavanja/prezentiranja ili logotipa na eventima, u uredima, na konferencijama i sl. Nakon što klijent iskomunicira namjeru, naš tim sugerira uređaj i razvoja unikatno rješenje - najčešće 100% custom-made. U slučajevima one-time evenata brandovi koriste i opciju posudbe uređaja poput holofanova i LCD totema.
S druge strane imamo projekcije, odnosno projection mapping - tehnologiju kojom se željeni sadržaj, animiran po najvišim estetskim standardima u skladu s brandom može projicirati od velikih kilometarskih zgrada i ulica - 3D PROJECTION MAPPING pa sve do malih oblika npr. limenke od pleksija u prodavaonicama supermarketa - DIGITAL WOBBLER ili pak visabilitya na eventu.
Kao što se danas podrazumijevaju npr. društvene mreže kao alat u marketingu, a relativno donedavno nije bilo ni spomena tog konteksta... upravo tako će ove možda još uvijek pomalo SF opcije prezentiranja, stvaranja ambijenta i doživljaja i rada na on-site visability-u postati logična i neizostavna opcija svake prodavaonice, eventa, promotivne aktivacije itd.
Jedna od zanimljivijih opcija jest implemetacija AR tehnologije (Augumented reality = spoj događanja/pokreta u stvarnom vremenu (npr. vi plešete ispred kamere) i kontekstualno brandirane pozadine (npr. nalazite se na plaži). Korištene većinom u svrhu zabave i aktivacije posjetitelja / potencijalnih kupaca, ovakve aplikacije dodaju konkretni poziv na engagement posjetitelju i nenametljivo komuniciraju brand.
Definitivno smo u vremenu kada više ne možemo ignorirati činjenicu kako bez novih tehnologija marketing ostaje u dimenzijama koje počinju dosađivati. Oglasi kakve poznajemo, 2D bilbordi i dosadne police u supermarketima s popust etiketama polako će krenuti zamjenjivati snaga onog kojeg ne možemo zaobići, samo se zahvaliti na njegovoj pomoći - diva digitalizacije.