Hologrami i Hologramski marketing osvajaju svijet nevjerojatnom brzinom. Sve se više primjenjuju na lokacijama kao što su izložbeni prostori, šoping centri, sajmovi i dućani kako bi podigli prodaju i ostavili trajne dojmove na potencijalne klijente i kupce.
Kako bismo vam pokazali učinkovitost ovakve marketinške metode, pobliže ćemo vam objasniti kako hologramski display i hologramska tehnologija mogu drastično podići prodaju na prodajnim mjestima koristeći takav način komunikacije tijekom određene promotivne kampanje.
Hologrami, hologramski displayevi i takva vrsta promocije usko su povezani s iskustvenim marketingom. Iskustveni marketing se fokusira na doživljaj potrošača, nastoji omogućiti jedinstveno iskustvo te potencijalno približiti brendove srcima kupaca. Brandovi koji su već zagrizli u iskustveni marketing, uvjereni su da se buka koja se stvara oko branda širi i izvan prodavaonice. A imaju i pravo. Dobar, a i loš, glas daleko se čuje.
Tradicionalne marketinške metode imaju tendenciju fokusirati se većinom na vizualnu i auditornu stimulaciju, međutim hologramski display smješta tipične marketinške vizuale u treću dimenziju i integrira ih s fizičkim objektom.
Hologramska tehnologija može učiniti čuda za iskustveni marketing te potaknuti 'buzz'.
Zahvaljujući nekonvencionalnom pristupu, pojedinac ima priliku doživjeti proizvod na sasvim nov način, na višem nivou. Distorzija onoga što je 'stvarno' i što nije, zaokuplja pažnju svakog prolaznika. Mnogi veliki brendovi poput Diora i Coca Cole primijetili su značajan porast prodaje nakon što su implementirali hologramski marketing u svoje kampanje.
Osim što će stvoriti potpuno novu sliku o proizvodu kojeg promovira, hologramski sadržaj je nešto što privlači poglede. Zbog očaravajuće prirode ovakvog oblika komunikacije, ljudi ulaze u interakciju sa samim sadržajem često gledajući istu animaciju i više puta. Što će se više ljudi zaustaviti kako bi pogledalo o čemu je riječ, privući će i ostale koji će se, potaknuti prirodnom znatiželjom, zapitati što je to zanimljivo što svi promatraju.
Lokacije s mnogo posjetitelja kao što su zrakoplovne luke, sajmovi i šoping centri imaju iznimno veliku korist od ovakvog načina promocije.
Mnogo brendova koji koriste hologramsku tehnologiju primijetili su kako potencijalni kupci koji dožive i iskuse hologramsku promociju naginju ka tome da budu impulzivniji pri donošenju odluke o kupnji. Razlog tome je pozitivno iskustvo. Fiziološki gledano, pozitivno iskustvo, u ovom slučaju većinom iskustvo čuda i zadivljenosti, oslobađa veliku količinu endorfina, što povećava pozornost i općenito čini osobu da se osjeća 'sretnijom', čak i na mikro razini.
U takvom, tako reći blaženom, stanju, pojedinac mnogo lakše prihvaća ideje i sugestije, a kad odlazi, nosi to iskustvo sa sobom i prosljeđuje ga dalje. Slično kao kad odete u muzej ili na neki drugi događaj pa kupite majicu koju vjerojatno nećete nikad obući, a kupili ste ju jer je doživljaj večeri bio fantastičan. Dakle, kako hologramski display potiče pozitivno iskustvo tako ujedno inducira želju za kupnjom proizvoda koji postaje predmetom želje.
Kada govorimo o oglašavanju, zadiviti i pridobiti pozornost potencijalnih kupaca i gledatelja je imperativ, a hologramski displayevi garantiraju pozornost istovremeno otvarajući potpuno nove mogućnosti u marketingu i promociji. Ako postoji ijedan konzistentni trend u tehnološkoj industriji, onda je to integracija tehnologije u svakodnevni život. Kako tehnologija postaje sve naprednija, ali i cjenovno pristupačnija, sve se više brendova i kompanija odlučuje za implementaciju novih tehnologija u svoje promotivne aktivnosti.
Kako sad stvari stoje, svijet oglašavanja mogao bi postati vrlo zanimljivo igralište u bliskoj budućnosti.
Ukoliko biste i vi htjeli iskoristiti hologramsku tehnologiju za vaše promotivne aktivnosti, javite nam se!