Tehnologija na visoko prometnim lokacijama

Vijesti

Hologramska tehnologija na visoko prometnim lokacijama

Gotovo da ne postoji lokacija gdje se ne bi mogao postaviti hologramski display te samim time i privući pozornost prolaznika. Zašto?

Kroz 3D animacije i hologramske projekcije koja se poigrava s percepcijom promatrača, hologramski display omogućuje:

1. Snažno i interaktivno povezivanje s potencijalnim kupcima i klijentima

2. Stvara trajni efekt

3. Uspješno prenosi idejnu poruku

Budući da je riječ o novoj tehnologiji koja se tek u posljednjih par godina počela primjenjivati u svijetu marketinga i organizacije evenata, hologramski displayevi garantiraju maksimalnu pozornost publike i kupaca na visoko prometnim mjestima kao što su dućani, trgovački centri, sajmovi, konferencije, razni eventi i muzeji.

Dućani
Zašto dućani? Probajte si dočarati iskustvo odlaska u dućan, pa čak i supermarket, tako da ste posjednuti u vlak i gledate kroz prozor. Prvo što ćete primijetiti su redovi i redovi proizvoda - jednu nedefiniranu gomilu kojoj nema kraja. Tražite proizvod koji vam je neophodan, a od šume ne vidite drveće.

Hologramski display idealno je rješenje za isticanje proizvoda ili brenda u supermarketima i dućanima jer:

Za razliku od statičnih, kartonskih dvodimenzionalnih promotivnih slogana, hologram vas uvodi u 3D svijet iluzije.
Brendovi imaju mogućnost oživjeti proizvod unutar uređaja i ispričati svoju priču.
Hologramski display je kompaktan, jednostavan za korištenje, čvrst i što je najbitnije, ne zauzima mnogo prostora.

Trgovački centri
Svima nam je poznato koliko su trgovački centri iznimno kaotične lokacije, pogotovo tijekom vikenda. Čim uđete odmah ćete primijetiti cijeli niz promotivnih ponuda, slogana, izloga, promotivnih štandova. Svatko bi htio da se baš kod njih zaustavite i pružite mu barem dvije minute vaše pozornosti. Iz tog razloga, ljudi sve više postaju neosjetljivi na klasične oblike promotivnih aktivnosti.

Hologramska tehnologija idealna je za visoko prometne šoping centre jer:

S ovakvim vidom promocije prolaznici se ne susreću svaki dan.
Proizvod koji se kreće, stvara iz najmanjih čestica te nestaje pred vašim očima unutar piramidalne staklene strukture, zasigurno će privući potencijalne kupce zbog same prirodne znatiželje.
Kao primjer uspješne hologramske promocije navest ćemo projekt koji smo radili za Dior. Za novi parfem Sauvage kreirali smo hologramsku promociju u shopping centru Arena ispred Douglas parfumerije. Promocija je trajala 12 dana i podigla je prodaju za 50%. Promotivni otok obogaćen s hologramskim displayem privlačio je posjetioce svih dobnih skupina. Video možete pogledati ovdje.

Sajmovi
Razni tematski izložbeni sajmovi posvećeni su upravo promociji usluga i proizvoda određene tvrtke te pronalaženju i stvaranju novih partnerstava i klijenata. Međutim, sajmovi se održavaju u iznimno velikim prostorima gdje ćete se, uz još i velik broj posjetitelja, lako izgubiti u moru gotovo sličnih štandova. Najveći problem je to što ćete se nastojati, ako ste izlagač, istaknuti u gomili tvrtki koji posluju u istoj tržišnoj niši kao i vi.

Iz tog razloga, hologramski display je odličan adut za istaknuti se jer:

Mnoge tvrtke već se polako odlučuju za televizijske zaslone koje produciraju promotivni sadržaj, međutim još uvijek malo njih se odlučuje otići korak dalje s hologramskom tehnologijom.

Na sajmovima je cilj istaknuti se i privući što više ljudi na vaš štand bilo da su potencijalni kupci ili partneri, a hologramski display je namijenjen upravo tome.

Za Međunarodni sajam dentalne medicine DENTEX, tvrtka Sanitaria Dental za promociju Straumann i Neodent implantanata htjela je upravo nešto drugačije što će ih istaknuti u moru drugih izlagača. Odlučili su se upravo za Holofiction hologramske projekcije.

Konferencije i eventi
Prilikom organizacije evenata i konferencija, hologramska tehnologija može imati više funkcija:

Dodatno će podići prostor, sami dekor interijera ili štanda.
Može poslužiti kao medij za prezentaciju određenog sadržaja
Može se iskoristiti kao kutak zabave.
Idealan za promociju partnera i sponzora same konferencije.
Za određeni event nikad nije na odmet dodatno začiniti atmosferu i ambijent kako bi animirali posjetitelje i ostavili dobar i trajan dojam. Ako je event popraćen i promocijom određenog proizvoda, tada hologramski display poprima sasvim novu dimenziju. Osim što će podići atmosferu i zabaviti posjetitelje, istovremeno će i hologramskom projekcijom prezentirati promotivni sadržaj.

Za klub H20, za promociju samog kluba, kreirali smo hologramsku promociju koja je podigla ambijent na sasvim novu razinu te dodatno začinila atmosferu H2O subotnjeg partija. Video možete pogledati ovdje.

Muzeji
Možda vam se čini neobično, ali hologramski display može imati veliku ulogu i značaj i u umjetnosti. Zamislite kad biste unutar uređaja izložili određeni izložbeni primjerak te ga oživjeli hologramskom projekcijom 3D animacije. Naravno, projekcija je moguća i bez predmeta unutar uređaja.

Mogli biste prikazati razvojni proces dinosaura, drevne spise i tekstove, proces nastajanja određene umjetničke slike te ostale vizualne i tekstualne animacije.

Mogućnosti su bezbrojne upravo zbog toga što je riječ o animaciji. Simbioza prošlosti i budućnosti predstavljala bi pravo osvježenje tijekom kulturno umjetničkih događanja i izložbi.


Recepcije i čekaonice
Kroz recepciju primjerice nekog hotela, mjesečno prođe iznimno veliki broj ljudi. Isto možemo reći i za čekaonice.

Zamislite kad biste mogli u čekaonicama ili predvorju privatne klinike ili banke dodatno animirati i zabaviti klijente, a istovremeno i promovirati neki novi proizvod ili samu tvrtku ili uslugu. Upravo zbog svoje kompaktnosti, te što ne zauzima mnogo prostora, hologramski display idealno je rješenje za dodatno uređenje recepcija i čekaonica. Spomenuli smo samo neka od visoko posjećenih lokacija idealnih za promotivne aktivnosti putem hologramske tehnologije, međutim ograničenja ne postoje. Od uredskih prostora do zrakoplovnih luka, primjena hologramskih displayeva nudi široki spektar promotivnih mogućnosti koje će, bez obzira na lokaciju, postići željeni efekt.

Korištena rješenja:

Kontaktirajte nas

Contact us
Vidi više