Hologrami više ne predstavljaju pojam iz daleke budućnosti. Tijekom posljednjih nekoliko godina, došlo je do velikog porasta potražnje za 3D hologramskim display-evima unutar kojih je moguće pozicionirati određeni proizvod te zatim projicirati hologram oko istog. Prepoznavši njihov potencijal u proširenju kreativnih mogućnosti, kad govorimo o marketingu i oglašavanju, sve više brendova primjenjuje hologramsku tehnologiju kao nov i efektivan način komunikacije s potrošačima.
U nastavku vam donosimo pet razloga zašto hologramski marketing osvaja svijet:
#1 Trajni dojmovi
Svi znamo da je prvi dojam najvažniji i u to nema sumnje. Kada govorimo o marketingu, prvi dojam treba ostaviti snažan trag, biti utjecajan, pozitivan te se zadržati u umu potrošača sve do same konverzije.Hologramska projekcija, odnosno interakcija stvarnog objekta i hologramske 3D animacije nešto je što će zasigurno očarati, zaintrigirati i inspirirati potencijalne kupce i potrošače. Ako će se osoba prvi puta susresti s ovakvom tehnologijom i načinom promocije, 3D hologram će sa sigurnošću rezultirati pozitivnim mislima i feedbackom.
#2 Pozitivna asocijacija
Iako hologrami već polako ulaze u sve sfere našeg društva te pronalaze veliku primjenu u razvoju tehnologije, znanosti, zabavne i vojne industrije, u svakodnevnom životu nam nisu iza ugla. Upravo zato što hologrami predstavljaju nešto novo, nešto o čemu smo do nedavno samo čitali u sf klasicima i gledali na filmovima, gledanje hologramskog sadržaja predstavlja užitak i izaziva znatiželju. Hologram se igra s našom percepcijom. Mozak promatrača hologramsku projekciju doživljava kao stvaran objekt, a u interakciji s fizičkim predmetom kreira iluziju kretanja i modifikacije u realnom vremenu. Doslovno imate osjećaj da je uređaj udahnuo život u predmet. Nazovimo ga melemom za oči, ovakav način prezentacije i promocije zauzvrat stvara dublju povezanost potrošača i izloženog proizvoda.
#3 Ne možete ga ne primijetiti
Hologramski display-evi, dizajnirani su tako da je žarište, odnosno centralna točka uređaja usmjerena na sam proizvod. Hologramski sadržaj, odnosno 3D animacija projicira se oko proizvoda te na taj način, brzim pokretima i dinamičnim elementima, privlači pozornost svakog prolaznika te podiže proizvod i percepciju istog na sasvim novu razinu. Ono što privlači pažnju jest ono što razbija uzorak, ono što prekida niz. Postajemo prezasićeni klasičnim načinima promocije i sve je teže istaknuti se u moru konkurencije. Baš zato, u nizu statičnih promocija proizvoda, dinamični hologramski display nadilazi očekivanja prolaznika i potencijalnih kupaca. To je karika koja je nedostajala i većina brendova sve više prepoznaje njegov potencijal.
#4 Šok i očaranost
Ako nikad niste vidjeli hologramski display u full HD rezoluciji, nećete razumjeti koliko može zaintrigirati promatrača. Vrlo često ćete primijetiti ljude kako obilaze i provjeravaju uređaj ne bi li razumjeli na koji način uspijeva povezati pokret i animaciju s fizičkim predmetom. Čak i kad znate da iza toga ne stoji nikakva magija, već čista znanost i tehnologija, uhvatit ćete se kako bezobzira besciljno gledate u lijepa svjetla koja naizgled razbijaju i pobijaju osnovne zakone fizike.
#5 Dugotrajno sjećanje
I na kraju, jedan od glavnih ciljeva uspješne marketinške kampanje jest da određeni brand i proizvod ostane i zadrži se u umu potencijalnih kupaca. Hologrami i hologramski marketing ostavit će dugotrajne impresije i trajan utjecaj u podsvijesti pojedinca. Ovakav način promocije zasigurno ne predstavlja jednosmjernu komunikaciju budući da potencijalnom kupcu nudi iskustvo, mogućnost interakcije te samim time i zabavu. Sa sigurnošću možemo reći kako hologramski marketing pruža dodatnu vrijednost u shopping iskustvo donoseći sasvim novu i svježu platformu za promociju i oglašavanje.
Zaključak
Za kraj možemo reći kako hologramski marketing nudi jedinstvenu priliku za brendove da se dublje i jače povežu s potrošačima pretvarajući ih u konačnici u vjerne kupce. Hologrami, zbog mogućnosti realizacije sadržaja kojemu je samo mašta granica, otvara široki spektar marketinških mogućnosti. Iz tog razloga svjedočimo sve većem okretanju brendova ovakvom tipu tehnologije i promocije. Onaj tko će vidjeti hologramsku promociju, budite sigurni, podijelit će svoje iskustvo i impresije sa svojim krugom poznanika. A to je najbitnije. Primjer hologramske promocije u realizaciji tvrtke Holofiction za Dior Sauvage, koja je podigla prodaju za 50%, pogledajte ovdje.
Ukoliko biste i vi htjeli implementirati hologramsku tehnologiju u vaše marketinške aktivnosti, javite nam se!