Svojom sposobnošću da brendovima i organizatorima evenata omogući transformiranje okoliša u impresivno audio-vizualno iskustvo te privuče pažnju prolaznika, Projection mapping je u kratkom roku osvojio svijet marketinga.
Pojavljivanjem projekcijskog mapiranja kao sredstva oglašavanja i plasiranja novih proizvoda na tržište,u posljednjih par godina, velike kompanije koriste upravo u takvu vrstu oglašavanja. Sve se više koristi u situacijama gdje je potrebno ostvariti učinkovitiju komunikaciju te na moderan i inovativan način prezentirati svoje projekte i proizvode.
Veliki brendovi, kao što su Nokia, Ralph Lauren i Jaguar, uključili su Projection mapping u svoje marketinške kampanje u većim gradovima širom svijeta. Također, sve se više festivala odlučuje za implementaciju Projection mappinga u stalne postave svojih vizualnih predstava. Festival Fête des Lumières u Lyonu među prvima je preuzeo Projection mapping transformirajući zgradu u ogromnu fliper mašinu.
Zašto je to tako?
Kvalitetan marketing oko samog eventa te komunikacija s publikom putem video mappinga, stvorit će puno veći utisak na potrošače i potencijalne kupce od konvencionalnih oglasa koji komuniciraju statično i dvodimenzionalno.
Zbog sposobnosti da gotovo svaku površinu ili predmet pretvori u nezaboravno 3D iskustvo, Projection mapping idealno je rješenje za evente, oglašavanje, promocije, sajmove te kulturna i sportska događanja.
Doživljaj animacije objekta koji nam je u svijesti definiran kao nepromjenjiv i statičan, u oku promatrača stvara određenu kontradikciju percipirajući ju kao jedinstveni osjećaj divljenja prema nečemu za što nismo očekivali da je moguće.
Projection, odnosno video mapping je dinamičan te kreira 'wow' efekt čime veže promatrača za konkretan događaj i uvodi ga u priču koja stoji iza samog reklamiranog proizvoda ili eventa. Takav pristup stvara bolji i dugotrajan utisak na gledatelje i potrošače, osigurava njihovo zadržavanje u smislu daljnjeg korištenja proizvoda ili usluge te privlači nove korisnike i kupce.
Gledajući u koliko mjeri Projection mapping danas uzima maha, možemo zaključiti da će se, koristeći nadolazeće tehnologije, u budućnosti sve više isprofilirati kao standardan način oglašavanja. Postat će, ako već nije, neizostavan dio nadolazećih kampanja, otvarajući vrata novim načinima prezentacije proizvoda, dižući kreativnost, kompetitivnost te razvoj tehnologije, uvijek na višu razinu. U nastavku pogledajte neke od primjera uspješnih kampanja i projekata realiziranih kroz Projection mapping:
Ralph Lauren za proslavu 10 godina digitalnih inovacija kreirao je u New Yorku fuziju umjetnosti, mode i tehnologije. Za promociju Jaguara i njegovog motora posebno napravljenog za kinesko tržište, agencija Auditoire s tvrtkom La Scop kreirali su kampanju koja je imala turneju na svim većim lokacijama (shopping centrima i trgovima) većih kineskih gradova.
Za svoju stogodišnjicu postojanja, tvrtka Boeing kroz projection mapping na modelu 747 ispričala je svoju povijest i budućnost te odala počast ljudima koji su zaslužni za njenu dugogodišnju postojanost. Nokia je iskoristila upravo interaktivni tip video mappinga predstavljajući svoje Ovi mape u kojem su projicirani 3D modeli oponašali pokrete prolaznika. Nike i Wonderlabs Studio za Nike Sport Wear Sneaker Slam, četverodnevni event u Kini, kreirali su interaktivno iskustvo gdje su posjetitelji, stajanjem na zaslone integrirane u pod mogli utjecati na projekciju.
Kako smo s projection mappingom rukometnog terena zapalili atmosferu za vrijeme SEHA Gazprom lige 2016. možete pogledati ovdje.
Ukoliko biste i vi htjeli implementirati Projection mapping tehnologiju u vaš nadolazeći event ili promociju, javite nam se!