Studija slučaja: ROI (AMA) za utjecajni marketing

Vijesti

Influencer Marketing

Marketinški utjecajnici (influenceri) evoluirali su u ključnu strategiju za tvrtke u različitim industrijama, omogućavajući im autentičnu i učinkovitu povezanost s ciljanim publikama. Maximilian Beichert, Andreas Bayerl, Jacob Goldenberg i Andreas Lanz istražuju ovu domenu, istražujući potencijal povrata ulaganja (ROI) u svom članku naslovljenom "ROI marketinških influencera: Istraživanje pokazuje da su influenceri s manjim pratiteljima ekonomičniji."

Bit influencer marketinga leži u njegovoj sposobnosti da iskoristi vjerodostojnost i dovitljivost influencera kako bi promovirali proizvode ili usluge. Tradicionalno, influenceri s velikim brojem pratitelja smatrani su kao učinkovitiji zbog njihove široke dosegnutosti. Međutim, istraživanje koje su proveli Beichert, Bayerl, Goldenberg i Lanz pokazuje da influenceri s manjim pratiteljima mogu pružiti ekonomičnije rješenje uz istovremeno postizanje značajnih rezultata.

Studija je uključila pregledavanje podataka o više od 15.000 influencera iz različitih industrija i zemalja, s ciljem razumijevanja odnosa između veličine pratitelja i angažmana. Iznenadno, rezultati sugeriraju da se stopa angažmana — definirana kao postotak pratitelja koji reagiraju na objavu — smanjuje kako raste broj pratitelja influencera. Drugim riječima, influenceri s manjim pratiteljima obično imaju angažiraniju publiku, što dovodi do većeg ROI-a za tvrtke koje s njima surađuju.

Beichert i njegov tim ističu važnost angažmana u odnosu na puki dosegnutost u krajoliku marketinga influencera. Iako influenceri s većim brojem pratitelja mogu imati veću vidljivost, angažman njihovih pratitelja s plaćenim sadržajem često je niži u usporedbi s influencerima s manjim, ali lojalnijim auditorijem. To ističe važnost mikro-influencera — pojedinaca s manjim, ali visoko angažiranim pratiteljima — čija preporuka može generirati stvarni interes i konverzije.

Osim toga, istraživanje sugerira da marketing s mikro-influencerima može rezultirati značajno većim ROI-om u usporedbi s makro-influencerima (onima s većim brojem pratitelja). To se pripisuje većim stopama angažmana i nižim troškovima povezanim s mikro-influencerima, što ih čini privlačnom opcijom za tvrtke koje žele maksimizirati svoj marketinški proračun.

Zaključno, istraživanje Beicherta, Bayerla, Goldenberga i Lanza pruža vrijedne uvide u dinamiku marketinga influencera. Ističe potencijal mikro-influencera da pruže ekonomičniji i učinkovitiji ROI u usporedbi s njihovim makro-influencer kolegama. Ovaj pomak u perspektivi izaziva konvencionalnu ideju o marketingu influencera, naglašavajući važnost angažmana i relevantnosti publike u vođenju uspješnih marketinških kampanja.

Korištena rješenja:

Kontaktirajte nas

Contact us
Vidi više